25 Sept 2013

gastrik.

currently, i am having gastric.

actually, pretending to be.

---------------------------

aku kena masuk pidato integriti. dan aku takmau. so aku sedang sakit di bilik. (ngehngehngeh)

untuk bmk, kami punya esaimen ialah berpidato. takpe la, dah nama pon esaimen, mesti la pulun buat betui2. menyesai pulak rasanya. i should have done a hambar pidato that day. pastu lecturer tu suruh masuk pidato integriti. sebabnya program tu takdak sambutan. as anak murid, kami tiga orang dipilih untuk meramaikan program.

dalam kekusutan yang melanda serentak ni, aku hilang fokus. so, aku jadi takde mood pon nak pidato segala mak nenek ni. nak prepare teks lagi. sobs. malassssssssssssssssssssssssss. maka nafsu menghasut akal.

sebab tu aku sedang gering di bilik. i've told the ajk that i cant jon the programme. dia siap ckp take care lah, dont worry la. huu. rasa bersalah pulak. i am so sorry, i really dont like to do thing unwillingly. pidato dgn bahas sangat tak sama. tak reti cakap sorang sorang T______T

nak jadi cerita, boleh pulak depa wajibkan student batch aku semua pi program ni. kehadiran diambil. so, aku? makanya gastrik ni menjadi upacara ponteng kelas.

then, nak tambah kusut lagi, bole pulak lecturer gerko nak buat replacement kelas kejap pukui 3.30 ni. aku kan gastrik, mcmna nak pi kelas gerko? erk. aku tak paham kenapa benda ni bole bertindan tindan.

pastu, pas asaq ni ada usrah dengan ustaz sheikh ngan kak fizah kat pantai bersih. tapi hat tu takpa la, sebab kalau gastrik memang kena pi makan makan. hehe

dan agenda yang terutama aku sekali lagi dah terhalang. misi mengambil dslr. sobss. smlm dh dia sampai. smlm ada piano. hari ni ada mcm2. esok ada mr kamal nak jmpk. i am so sorry syg, mama will take you as soon as possible. if possible. huuuuu.

--------------------------------

emm. dia rasuah aku guna benda ni. say hi to cik pah :)



lihat lah kaki saya yang pendek dan bulat ini

men are good in apologizing.


No comments:

Post a Comment

rawr-ing aloud