29 Sept 2013

a fulfilled promise

terima kasih sebab tak cakap kosong.

akhirnya. setelah berbulan bulan menanti janji dikotakan.

ni hadiah yg dijanjikan - sebab tolong dia waktu ulang paper language description.

sebab takmau aku marah dia dah letewww


bukit mertajam-kuala kangsar-taiping-butterworth

pelik kan aku ni. dah ada kereta teringin pulak nak jalan jalan naik ekspres rakyat :3 hoho. takpe la sekali sekala bajet indie. bole bawak en ahmad canon jalan jalan sama. okay, canon 60d aku diberi nama ahmad. classic tak, euww. sebab nak dapat dia punya la susah, aku rasa dia baby boy. kot. huhu. gender streotyping

kami naik prebet free, hehe tenkiu aizil pagi pagi dah pi hantaq kami pastu naik ekspres rakyat yang baru buat tu, sampai kuala kangsar. dari terminal tu, aku dipaksa berjalan sampai ke terminal bas. kejam tak? T_________T indie katanya huuu. dahla panas, pastu beg dia, dia letak dalam beg galas aku. tak romantik langsung :P 

tengok bas ekspress pi butterworth macam lambat sangat nak bertolak, so kami bantai jelah bejalan tanpa planning. makan makan kat tepi sg, pastu snap snap. banyaknye kucing je dlm dslr ni :3



pastu naik bas lompat pi taiping. dengan hujan tempias, saboo jele. pastu kat taiping, solat, makan makan, baru la naik teksi pi ke terminal kat kamunting. sampai situ, beli tiket bas ekspres balik butterworth. sampai butterworth, nak mintak prebet ambikkan, tapi prebet duk ada kat bagan ajam, so kami naik teksi rm12 pi bagan ajam. macam tak caya ja semahal itu huhuu. 

hasil pjalanan yg indie sgt ni, aku sakit kepala. dan macam nak demam. 

tapi lega dan seronok sangat, tambah tambah semua perbelanjaan ditanggung oleh banker :D
nasib la, dia yang berjanji. ngeee. 

tenkiuuuu awokk <3
macam minion kan?

tambah letih bila dengaq hujan pukui 1pagi smlm. huuu. nyesai tak angkat siap2 waktu dah smpai maktab smlm. bajukuuuuuu!




No comments:

Post a Comment

rawr-ing aloud