31 Mar 2011

princesses of zinnirah

:: tetiba ja tingat asrama ::

:: tetiba ja tingat kwn2 ::

:: tetiba ja tingat para exco sekalian ::

:: actually , aku tingat kat bebudak dorm aku :: 

miss korang la :)

i <3 bebudak zinnirah


bebudak baju teh susu :p




amacam ? next top model :p



kiri : alia , normi , ija , paah , nabeb , naimah
kanan : dayah , titen , dibah , tikah , mayob , tini


bila mai tang gaya bebas mesti mcm2 kerenah
ada sorg tgk atas . haha . sp ntah . kih3 
exco ibadah tu . atikah . rindu nak gado dgn hg . haha 



12 gadis melayu terakhir  



ketua dorm , hidayah :)
titen . ngee :D



mayob , s/u sekolah .
satu2nya budak akaun dlm dorm
bdak pandai skolah :)
normi pon bijak pandai jgk


cup cake . delicious !



aku pon plek . knp ntah dorm aku bnyk sgt jamuan ?
rasa mcm bayaq sikit ja :p





sekian
ada bnyk lg pict . mlas la nak upload smua

rindu semua saat manis ny . kan ?
ny baru jamuan .
belum kira lg waktu gotong royong , waktu exam dll
rindunya nak gadoh dgn hampa !

buat yg berkenaan :

saya sayang anda :)

ukhwah fillah abadan abada 

uhibbukifillah ~

4 comments:

  1. missh my Hawa's girls too . big time =.=

    ReplyDelete
  2. tu laa . rasa nk sewa dorm satu mlm . boley x ? :P

    ReplyDelete
  3. nak sewa? halo-halo TKU 1 sekolah. HAHA !

    ReplyDelete
  4. aiseh , nmpak macam ada 'pak guard' jeles lah kat sini . hehe .
    alaa , law nak sewa pon , kami sewa aspuri je . bukan aspura lahh

    ReplyDelete

rawr-ing aloud