23 Mar 2011

cuak seyh !!

I am speechless ! 

Mood : takot nak amek result esok 

8 jam ja lg !!

err . padan muka . dulu time org study , duk gheja maen2 jaa ;(

redha je laaa cik sue oi !

nmpk sgt x aku ny mcm excited sbb aku tgh bermalam kat bilik sakit asrama skrg ?
 but for yr infomation , bukan untuk ambik result esok ye . 
untuk train bdk2 bahas . dari smlm lg aku dh bmlm kat sini dgn geng2 bahas . alhamdulillah junior km xkurang hebatnya . nnt nk p final  plak .
and sbg mentor yg baek aty ;p , km tgh surf - cari maklumat untuk depa .
pasai tenaga2 diperbaharui la , apa la . 
( sejak bila aku concern sgt pasai bumi neh ? ) 
dgn harapan ,  boleh kurangkan kegusaran hati . 
( menyibukkan diri untuk lupakan hari esok )
tp setakat ny , aku msih dlm keadaan blur . 
means , aku xrasa mcm apa yg kwn aku - hidayah tgh rasa .
mmg nmpk dy mcm xtentu arah + xketahuan .
padahal aku ? BLOGGING :)

let Allah do the rest .
:)
kan3 ?

harapan : mak + abah xkecewa esok . xnak bangga pon tapa . xharap pon . jgn kecewa sudah laa ;(
klu mak abah kecewa , ija tataw nak kata apa . ija mmg xbapa nak pandai . 
jgnla harap sgt result ija meletop2 .
mcm mustahil jew =.='
huk3 . 
i am so so so so so so so sorry .

lg 1 - harap cegu2 terima seadanya .
aisehh , sian kat cegu addmath aku ada anak murid mcm aku ny ;(
jgnla sbb aku plak nnt cegu hana kena . huhu . risau !
addmath , math , bio , physics , chemistry . 
ish , rasanya , smua subjek pon aku risau jgk .

tp , 
Allah always knows what is the best for us :)
redha .

insyaAllah , aku cuba xkan nangis esok dlm dewan .
 pmr dulu nangis , sbb aku ltak expectation tggi sgt . 
last2 , sendiri yg kecewa .
spm aku xtarget pa pe . tanak kuciwa 
dgn syarat : tak nmpk muka abah dgn mak masa dpt result nnt .
=.='

mungkin ini sbbnya aku mmg sggup bmalam di asrama .
ny niat sbnr aku ;(

 ija tak sanggup tgk mak abah kecewa .
semoga kalian bahagia dunia akhirat selalu . ameen .

speechless , i am 'raining' 

No comments:

Post a Comment

rawr-ing aloud