20 Sept 2011

camp KETARRRRians ;D

rasanya sudah berpurnama lamanya jari panjangku tidak menari mengetuk 'papan kunci' ini . 

#sila teliti ayat di atas . hoho . hasil kegilaan ciksue bila dah bopa hari xtido malam demi nak siapkan esaimen T_T

by the way , seriously i miss my bucuk2 little blog . lama dah kot aku tak blogging . blogwalking jauh sekali . sebab sekarang musim esaimen tengah dasyat melanda . aku tengah berada di bawah cengkaman esaimen yang semakin mengganas . fuhhh , siryes wehh penat ! aku rasa nih semua balasan khas untuk aku yang suka mengelat tanak buat homework ngan nota zaman sekolah dulu . dan kini aku paham kenapa cikgu suka bagi homework bebanyak kat kita . sebab , dolu-dolu diorang kena force buat esaimen banyak-banyak-banyak-sangatbanyak serentak dan due date pulak adalah dekat-dekat-sangatlahdekat . okay , i am exaggerating too much already :D

ekceli ada benda best nak story kat uollss , tapi disebabkan kekangan masa , benda ni dah outdated . ehh , xla sangat . baru last week ja pon . maka dengarkanlah story hamba ini .

last week , 12-15 hb , kami bebudak tesl junior ada kem . recreational camp under unit gerko . menda alah tu buat kat kem intan suraya , kuala kangsar . tempat tu tepi sungai perak . dia punya kedalaman kawasan xterkira lah dalamnya sampaikan jalanraya dah mati , baru la nampak lorong kampung intan suraya tuh . jaoh siot . okay , i am exaggerating again . haha . saja syiokk . best jugak dok kem tu . kami 20 org je pon so kitorang sangat-sangatlah rapat mcm one happy family .

jersey kelas kami yg baru :)
p/s : abaikan aku yg senget itu . huhu
activities :

1# rafting , water confidence 

2# jungle trekking

3# orienteering

4# abseiling 

5# masak lemang & rendang

and many more .

dalam banyak-banyak part , aku suka nak sentuh tang abseiling . wuwuwuwuwu . nak cita sikit ekspirien abseiling . 

- mula-mula panjat menda yg tinggi tuh -
okay . agak ketaq sebab sedikit curam

- bila sampai kat atas - 
 baru sedaq diri yang aku nih gayat . nampak sungai perak wehh dari ataih tu 

- mula gelabah tak tentu hala -
masa mr MBO nak lepas aku turun tu , aku bley kata kat dia 
"jangan lepas saya, saya tengah blur lagi nih "

err --"

-on the away nak sampai ke tanah -
i am the only-only one yg bising tak tentu hala masa turun tuh . aku menjerit , melatah tiap kali rasa mcm nak jatuh tuh . huhuhu . malu plak bila ingat .

cukuplah gambo nih . aku rasa hampa dah gelak dah bila bayang cena sepatutnya org abseiling turun dan cena cara aku turun 
-____-


siryes aku dah tanak abseiling . malu . hoho

tutup cerita abseiling

kat sana aku ada pakwe baru . dia ikut aku sokmo . 
ai leplep yu very much lahh oren ! 
p/s : i miss you :')


rindunya titew tat awak oren :')
eh best taw dok sana . tengok nih , kami bermesra dengan ikan-ikan di lautan


 
bagi makan apa pon depa telan ja . laju . kebulur agaknya 
masa bakaq lemang pon best gak . pengalaman ;)
cari kayu api , kena pacat , hidupkan api , masak rendang , buat agar2 dan lain-lain 
kami sama-sama buat .






overall , i am delighted to be one of teslians

- hidup KETARRRians -

^___^







No comments:

Post a Comment

rawr-ing aloud