21 Sept 2011

baby girl ;)

berita baik :)

i dapat another anak sedara pagi tadi 

that's the new-fresh-cute-little baby girl :)
korang jangan tulis ayat adjectives cam gitu . salah tu order dia . saja nak tulis mereng-mereng + ikut suka tangan

itu je gambo yang aku hado . kak aku beranak kat sana . so aku tade la peluang nak tangkap gambo baby .
ni pon agaknya kak aku tgkp lepas dia beranak . siap upload pesbuk lagi .
well , the world is at your fingertip la dear :D

tanpa disedari 
now i have 3 nephew(s) and 3 niece(s) 
the eldest is 7 years old . imagine 0.o"

whatta there's (s) there ? sebab aku rasa awkward nak buh s kat dia . hoho . takot salah . 
nephews and nieces ? macam pelik sahaja bunyinya .
apalah cikgu english cam gini . terok toi kan ? wuwuwuwuwuwuuuu

okayfine . aku admit . aku tak terror english tapi bajet pi join TESL

err :|

tapi please jangan suruh aku keluar maktab . tak sanggup bayaq ganti rugi wehh . 
i rela belajar rajin-rajin demi mendidik anak bangsa tercinta ini
\(>,<)/

1 comment:

rawr-ing aloud