9 Jun 2013

awak, jom kahwin.

holla!

credit: Wishing Weekend

ouwwwwwwwwwwwww :3 look at what i've found. rasa nak nangis je. ni lah hasil tengok safiyya tengahhari tadi. tetiba je rasa nak kawen! haha. ni ha, aku ushar page Wishing Weekend. sangat awesome kot. sekarang aku dah taw sapa yang akan in charge pelamin aku nanti. kihkihkih. gataiii.

pergh ce bayang pelamin cenggini pastu 16 classmates aku as bridesmaid pakai baju plain satu warna cenggini. bukan la warna ni, warna akan dibincang nanti cewah bajet! olooo sweetnya :')

credit : Lynda Roslan
Suhaiza dan Amir Aizad. wow :3

credit : Wishing Weekend
tengok, i am married to Amir Aizad. muehehehehe


totally in love with this paperfans.









eh ni dah terlampau ke depan. ahaks. tapi kalau ikutkan, memang macam macam cita cita dah duk ada dalam kepala ni, tinggai nak ada duit & buat ja :P

Photo: The Rockabye & Dais

so, jom kawen nak tak? :D

ni semua pengaruh blogger la nih. dena bahrin, irine nadia semuaaaa kawen muda. and they have cute husband and baby. jeles ai :P gegeh. depa takpa la dah kaya raya. aku apa ada? :P

bye!

1 comment:

  1. ai pown jeles bila tgok org duk kwen muda nie..tambh2 lagi besfren k tun nk kwen dah! sue, jom kwen! gegeh.haha

    ReplyDelete

rawr-ing aloud