3 Apr 2013

dimadu.

minggu ni, budak budak maktab sem satu kena pegi sekolah. buat SBE, school based-experience. ada jugak yang sebut PBS, pengalaman berasaskan sekolah. tapi yang pasti, bila pi sekolah, cikgu cikgu tak taw pon apa itu PBS and SBE. depa akan kata "ross/ros/rost/rose" -not sure how to spell & what it stands for- 

keep calm & play lego
:D

Basically, pegi sekolah, then buat tugasan yang lecturer dah tugaskan. macam kami, kena buat mcm kajian kat budak budak untuk subjek child development. classmates aku ada yang kena masuk kelas, relief cikgu yang tak hadir. tapi aku tak kena pon. bebas, which i love so much ;) aku tak reti la dgn budak budak. they are zombie. and i am not ready.

bukan nak cerita pasal SBE pon. aku ada kemusykilan sikit. sebab tu aku menaip hari ni. emm, dengar dengar macam ramai je cikgu cikgu aku yang beristeri-isteri. paham tak maksudnya? wives, instead of wife. 

WIVES

plural.

hm. adakah gaji guru-guru yang tinggi telah menyumbang kepada kes di atas? 

aku tak kisah sangat pon ekceli. itu hak depa. moreover, it's a sunnah. cuma, aku rasa terancam. empathy terlebih, huhu. taknak lah kawen dengan cikgu! wuwuwuwuuuuuuuw.

-tak kira, nanti dah kawen, aku nak miskinkan laki aku- 
:P

for the sake of cognitive development! :3

No comments:

Post a Comment

rawr-ing aloud