6 Jun 2011

low class ke kalau aku masuk maktab ?

okay
entry kali nih datang dari hati i yg sgt hot ;'(
nak story , rasa malas + meluat dah . 
huh , korang baca lah kat bawah nih . 
sila , sila . .

tapi rasa mcm nak story gak lah . 
well , biasa la kan . i ni kan teringin nak pi matrik . tp dah takdir menyebelahi maktab . wlupon aku tolak tawaran matrik , tp dlm hati nih masih ada tersimpan perasaan nak jadi mcm kawan2 yg pi matrik . hmmm . 
aku try contact kwn2 yg ada kat matrik lg . aku hantar msg xbalas . ingtkan sep krdt . so bila aku call , kebetulan dia angkat . aku xsempat nak kata apa2 , tetiba ada suara kata ; 
"dok kacau org apa lagi ?? xpaham ka org ada kat matrik ?? kalut jaaa , huh ! ''

pergh !! menyombong betoi ! apa hg ingt hang ja yg busy dlm dunia nih ? nasib bek taw mintak maap . tp aku mmg takan lupakan lah ayat hang .

sekian dari hati yg frust . 

1 comment:

  1. jgn sedih sedih taw. . jadik cikgu mulia di pndgn Allah :)

    ReplyDelete

rawr-ing aloud