18 Jun 2011

Jadi Budak Matrik

yes , aku merasa gak jadi budak matrik . even just for a while . elehh , nak menipu sangat ciksue nih . kan ?
xlah , actually aku pi sat je kat kolej mara kulim tu (tmpt yg sepatutnya aku bertapa klu xjadi pi maktab)
pi melawat kengkawan kat sana . hawa , fatwa , pqah n izzati 

xmacam melawat sgt lah .
lebih kurang macam menceroboh :p
aku naik lepak kat dorm depa terus wehh 
aku dgn mayob (bakal cikgu gak) siap bawak kek lagi taw nak jumpak depa .
special kan depa ?
well , itulah sayang :)

hawaku sayang :p
lepas dah puas lepas rindu , aku dgn mayob pi tesco kejap 
actually nak cari giant , tp sgt2lah xterer geografi
dapat pulak tourist guider yg silap habaq jalan
sempatlah sesat barat sekejap . huhu :p

haaaa , aku drive sendiri taw 
percaya x ? kih3 
aku pon mcm xcaya ja abah aku bg plak aku lepas ke kulim tu .
tp kulim okey ja . 
pi bagan yg abah aku xcaya lagi tuh kot .

cakap pasai abah . 
abah dah start his chemotherapy .
kesannya : demam 
:'(
syafakallah 

gila btoi petang tadi 
on da way nak balik , mmg rush gila lah sbb dah nak senja
siap potong kot jalan kampung lagi 
tetiba masa tgh pecut tuh , sempat sekoq anjing nih melintas
pergh . kalau xbrake , mmg penyet lah kau anjing oii
yg lawaknya , dgq mayob jerit sekuat hati . kih3 

waaaaaaaa , xsangka cuti pas spm ku dah nak abeh 
isnin ni !
bainun , here i come :)

No comments:

Post a Comment

rawr-ing aloud