1 Jul 2013

tenkiu kucing

alhamdulillah :')

hari ni, dah berjaya dah check result exam sem 1.

alhamdulillah.

alhamdulillah.

pastu dia tanya "ish tak puas hati betul la dgn awak ni. dahla malas. rajin keluar. bila masa awak belajar hah?  dahla esaimen pon buat last minit, hantar last minit. ish geram betui"

:P

sama ja macam situasi kat smka. orang akan tanya aku camna aku bole naik pentas sedangkan aku tidoq ja dlm kelas, fail addmath, dan lain lain. hoho. mana aku nak taw, rezeki Allah yang bagi.

aku pon rasa apa yang aku dapat ni melebihi usaha yang dilakukan. means, melebihi jangkauan. tak terbayang pon bole dapat result macamni. siryes. lagipon result foundation aku pon, bukanla bagus sangat. aku tak naik pentas pon. just dapat 3.73 je. nak banding dengan classmates aku, depa sangatlah cekang. sangat kagum dengan classmates aku. huha huha tapi tiptop meletop kebabom.

plus, aku buat esaimen sem ni sangat last minit, sampai tahap print esaimen depan lecturer, dalam kelas --

tapi kali ni, rezeki Allah bagi. alhamdulillah semua A except gerko & BMK dpt A- :P


terima kasih untuk cik kucing yang menduga kesabaran aku time study & exam week. berkat mencuci nyahtinja kamu, kini saya berjaya hoho. 

sebelum aku pi exam, selalunya waktu bagi makan kucing kucing tu, aku akan kata "hampa semua doa kat aku taw, bagi bole jawab exam"

:)

dan terima kasih juga buat dia yang sangat menguji kesabaran dan ketahanan mental fizikal. duk marah marah awak, lekat ilmu kat su

thanks kawan kawan. yang tungkus lumus tolong aku buat esaimen last minit kat kelas, yang mengajaq aku, yang bincang past year dengan pulunnya. haha. lawak kot.

paling special, thanks mak :) tadi sms mak gtaw dapat pointer sekian sekian. ni respons mak;

"Tahniah :0 Rezeki dari langit"

apakah? haha. apa pon bole :)

alhamdulillah.

okay bye, nak pi tuntut dinner upah result :)

No comments:

Post a Comment

rawr-ing aloud