6 Dec 2011

awww , result bebudak matrik ;)

Assalamualaikum
hai kanakkanak matrik . how's your result ? okay , macammacam jawapan yang cikgu dapat .
-ehemm . tetiba terasa diri adalah seorang cikgu-

yeah , i know . hari ni hampa yang duk kat matrik tu dapat result sem satu . some of you ada la dapat msg dari aku kan ? yeah , aku taw aku caring , cute dan penyayang . awww -tadah baldi-

some of you . means , many of you tak dapat msg aku . yang tak dapat tu , sorry . aku baru tukar no fon , banyak no yang tercicir . ampun . lagi pon , mak aii hampa punya ramai kat matrik nuhh , jenuh la aku nak topup . elaun tak masuk lg nih . uhh spoil --' tapi pesbuk kan ada . hek hek hek .

well , disebabkan aku tadak exam sem ni , maka berbahagialah aku menyibuk hal result korang sebabnya aku tak payah gtaw result aku sbg balasan . alasannya : AKU TADAK EXAM LA SEM NI :)

ngeh ngeh ngeh . sem depan jangan gatai tanya result aku pulak naa .


tahniah la kat kawankawan . result meletopletop . ada yang dapat 4 . pergh ! dayah , hang telan buku kah ? ada yg 3.82 . sapa ntah . ada yg 3.58 dan lainlain . 
-cehh , aku taw hang terharu kan titen sebab aku mention result hang . HAHA :D-

tahniah . aku suka dengar hampa semua succeed ceni . well at least , aku tumpang happy . undeniable , niat aku nak ke matrik tu masih fresh lagi , tapi , tapi , takpe lah . Allah selalu tahu apa yang terbaik untuk hambaNya . jadi teacher pon comel apa :)  

for you who managed to get 3.62 , tahniah :') i wish i could say it directly to you . but i know , i can't .

credit : tumblr
p/s : jangan nengok skirt girl tu ! awww :D
bye !

No comments:

Post a Comment

rawr-ing aloud