14 May 2011

bila dah lama xupdate blog . . .

bersawang kot blog cik sue ni . huhu . klu tulis bebanyak pon , aku sndiri jugak yg baca . bukan ramai sgt org len yg nak baca . kan3 ? haha . jujur gila . .
actually , yg jd kes xupdate nih adalah disebabkan komputer kat umah my sis di pasir puteh tu rosak .
and i dont have any BB or any other telepon yg canggih manggih okeyy :p

8MEI .
selamat hari ibu mak ! huhu . sian mak celebrate hari mak kat sepital . tapi 11hb hari tu mak dah bley balik umah . yeay :) setelah 17hari bertapa di sana . lastly , doctor pulangkan blek my mak . bosan siot duk umah xde kaum hawa , tu yg bawak diri gi pasir puteh seminggu tuh . mak was diagnosed with a health problem called as sjogren syndrom . hope everything will be okay after this . insyaAllah
abah jugak . harap mak dgn abah sihat selalu la pasny . ameen .

9MEI .
Allah dah ambik semula apa yg dipinjamkan kepada kami . i'd lost a cousin , nana . sapa sangka , kawan yg kita buat teman main , teman gaduh , teman mandi , teman tido masa kecik2 dulu pergi dulu sebelum kita . .
mati tu tak kenal usia . bersedialah kita menghadapinya . . semoga kita dimatikan dalam keadaan beriman .
semoga arwah Fariza Husna aman bersemadi di sana . alFatihah
harap sgt mak chaq sekeluarga tabah menghadapi kehilangan ini .

12MEI
hari ini dalam sejarah . first time ny naik bas alone (bukanla aku sorg yg naek sebijik bas tu . maknanya aku sorg2 , xde family yg teman) . dari pasir puteh ke butterworth . yg dahsyat nya , dpt plak seat sebelah pokcik mana ntah . aiseh . dari pkui 8malam sampai 4pagi mmglah xlena tido aku . siap ada sound dengkuran lg . huhu . nasib laaa labu . pokcik tu tido dari awai sampai abeh . yg dahsyatnya - masa smpai kat perhentian , agak dlm setengah jam aku tunggu dia terjaga dari tido sbbnya aku nak keluaq xboleh . huarghh . elok2 dia jaga , aku keluaq pi tandas . pastu , terus bas dah nak siap jalan . huh , xsempat nak beli minum apa2 . dahtu , duk blek kat seat , bau rokok . erkk . alahai lelaki -_-'

hari ni , aku officially jadi supir mak . ngeee . suka . bawak auto la tapi . hyundai berat weh . viva pon jd lah :)

No comments:

Post a Comment

rawr-ing aloud